Важлива інформація для батьків.


Важлива інформація для батьків.



ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРАВИЛА
про порядок набору, обліку та забезпечення прозорості у зарахуванні дітей до закладів дошкільної освіти м. Львова"

Для перегляду натисніть тут







Питання-відповіді

1. За яких умов можна потрапити у ДНЗ

У садок можна потрапити за наступних умов :

- Наявність електронної реєстрації та заявки на сайті http://edu.smart.lviv.ua

- Високе положення в черзі (щоб воно входило в загальну кількість місць)

- Наявність вільних місць у ДНЗ

2. Чи буде відбуватись набір груп (група раннього віку, молодша, середня, старша) у певний садок на 2019-2020 роки.

За інформацією щодо набору груп і їх кількості на 2019-2020 роки зверніться до завідувача ДНЗ. На даний момент відбувається набір дітей на 2018 рік. З даними групами та їх кількостями на 2018 рік, ви можете ознайомитись самостійно на сайті https://edu.smart.lviv.ua/ . Віднайшовши відповідний район і потрібний вам ДНЗ, нижче знаходиться кнопка "Детальніше". У даному розділі ви знайдете набори груп та їх кількості на 2018 рік.

Кількість місць в ДНЗ на 2019 рік з'явиться на сайті в грудні 2018 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 2 роки неможливо)

Кількість місць в ДНЗ на 2020 рік з'явиться на сайті в грудні 2019 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 3 роки неможливо)


3. Я не маю доступу до особистого кабінету електронної реєстрації до ДНЗ або не знаю куди увійти

У випадку відсутності доступу до електронної реєстрації Вам необхідно перейти за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/login і ввести свої дані для входу (Логін і пароль).

Логін - це ваша електронна пошта, яку ви задавали у електронній заявці при реєстрації на сайті.

Пароль - це ваша комбінація, яку ви придумали при реєстрації заявки.


4. Як відновити дані для входу на сайт для перегляду заявки на дитину.

Для цього перейдіть за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-pas... . У полі "Запит на скидання пароля" введіть свою електронну пошту? яку ви вказували при реєстрації на сайті https://edu.smart.lviv.ua , опісля, натисніть кнопку "Send"


5. Я зареєстрований/а у системі , але моєї заявки немає.

У даному випадку напишіть нам листа з даним проханням, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.


6. У мене немає індивідуального коду моєї заявки.

У новій системі немає повідомлень, прийнято, на розгляді, відхилено, чи індивідуальних кодів. У ній є лише положення і усього місць. Якщо ваше положення входить в загальну кількість місць - значить ви проходите. Тобто, якщо ваше положення 5 - а загальна к-сть місць 30 - значить проходите, а якщо ваше положення 31 - не проходите.


7. В особистому кабінеті є моя заявка, проте, в мене раніше була заявка у старій системі. Я хочу їх об’єднати .

Якщо ваша заявка була сформована впродовж 2013-2016 років на сайті misto.lvivedu.com дату реєстрації буде перенесено до нової заявки у новій системі в останній декаді січня 2018 року. Писати окремо додаткове повідомлення з просьбою про зміну дати реєстрації на пошту support@smart.lviv.ua немає необхідності, оскільки це відбуватиметься у автоматичному режимі.


8. Що таке "положення у черзі " в Особистому кабінеті?

Це порядковий номер вашої заявки для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


9. Що таке " усього місць " в Особистому кабінеті?

Це загальна кількість дітей, що будуть прийняті для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


10. Моє положення у черзі опускається/піднімається вгору, в чому причина?

Ваша заявка може змінювати положення у таких випадках:

- додались у чергу діти з пільгами (вони можуть займати лише 20% від кількості дітей у групі)

- інші батьки перенесли заявку у обраний вами ДНЗ де дата реєстрації вища за вашу(тут Ваше положення у черзі може піднятись або опуститись)

-при реєстрації 02.01.2018 дітей народжених у 2017 році незначна кількість батьків помилялись у внесенні даних про дату народження дитини на сайті, і саме тому після виправлення даних помилок адміністратором сайту, на підставі звернення таких батьків, дана заявка набувала статусу коректності, після чого дана заявка потрапляла у певну вікову групу, опираючись на дату реєстрації, чим спричиняла зміну положення інших заявок.


11. Як працює алгоритм формування положення у черзі?

Основою вашого положення у черзі є дата реєстрації. Алгоритм програми в режимі онлайн формує списки дітей для кожної вікової групи, кожного ДНЗ опираючись лише на дату реєстрації та пільги.

Важливим елементом роботи системи є те, що при редагуванні заявки дата реєстрації не змінюється . Саме тому батьки мають змогу до остаточної дати формування списків змінювати в заявці бажані ДНЗ необмежену кількість раз .

Дата формування списків з 11 травня, коли дитина йтиме в садок


12. Як мені дізнатись чи моя дитина зарахована чи ні ?

Ви будете оповіщені про зарахування смс-повідомленням на номер телефону, вказаний при реєстрації дитини на сайті https://edu.smart.lviv.ua


13. Що робити , коли прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована до садочку?

У смс-повідомленні буде вказаний номер ДНЗ у який зараховано вашу дитину. Упродовж 30 робочих днів Вам необхідно звернутись у даний ДНЗ.


14. Що робити, коли мені не прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована у садочок ?

У такому випадку Вам необхідно після 15 червня, особисто звернутись до керівника закладу який на той період матиме списки для зарахування дітей. У разі відсутності вашої дитини у списку зарахованих, заявка вашої дитини у системі сайту https://edu.smart.lviv.ua переносить на наступний навчальний рік автоматично, або дану корекцію ви можете здійснити самостійно в особистому кабінеті, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки)


15. У мене є підозра про маніпуляцію ( несанкціонована реєстрація дитини ) зі сторони завідувача ДНЗ .

Якщо у Вас є підозра на маніпуляції (дитина потрапила у садочок без попередньої реєстрації або заявка точно була нижче по списку по даті реєстрації ) - Ви зможете подати звернення на електронну пошту support@smart.lviv.ua і ми детально розглянемо даний запит, або звернутись безпосередньо в Управління освіти ДГП ЛМР (пл.Ринок 9)


16. “Діти, що народились поточного року не можуть бути зареєстровані у системі” - що це означає?

Згідно Положення Управління освіти, батьки мають змогу зареєструвати дитину наступного року, після народження дитини. Тобто, якщо дитина народилась о 2017 році, то подати заявку на дитину батьки зможуть лише в перший робочий день наступного року з 9:00.


17. Навпроти “Положення” нічого не написано

Це причина того, що Вашій дитині на день зарахування (01.09) не буде ще повних ДВОХ років (або ж більше 7 повних років). У даному випадку Ви можете змінити рік зарахування на інший рік в особистому кабінеті сайту https://edu.smart.lviv.ua, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки) . У іншому випадку можливо ви вказали невірно дату народження дитини. Дану корекцію можемо зробити лише ми. У даному випадку напишіть нам листа з проханням про зміну дати народження, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.