Важлива інформація для батьків.


Важлива інформація для батьків.



ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРАВИЛА
про порядок набору, обліку та забезпечення прозорості у зарахуванні дітей до закладів дошкільної освіти м. Львова"

Для перегляду натисніть тут







Питання-відповіді

1. За яких умов можна потрапити у ДНЗ

У садок можна потрапити за наступних умов :

- Наявність електронної реєстрації та заявки на сайті http://edu.smart.lviv.ua

- Високе положення в черзі (щоб воно входило в загальну кількість місць)

- Наявність вільних місць у ДНЗ

2. Чи буде відбуватись набір груп (група раннього віку, молодша, середня, старша) у певний садок на 2019-2020 роки.

За інформацією щодо набору груп і їх кількості на 2019-2020 роки зверніться до завідувача ДНЗ. На даний момент відбувається набір дітей на 2018 рік. З даними групами та їх кількостями на 2018 рік, ви можете ознайомитись самостійно на сайті https://edu.smart.lviv.ua/ . Віднайшовши відповідний район і потрібний вам ДНЗ, нижче знаходиться кнопка "Детальніше". У даному розділі ви знайдете набори груп та їх кількості на 2018 рік.

Кількість місць в ДНЗ на 2019 рік з'явиться на сайті в грудні 2018 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 2 роки неможливо)

Кількість місць в ДНЗ на 2020 рік з'явиться на сайті в грудні 2019 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 3 роки неможливо)


3. Я не маю доступу до особистого кабінету електронної реєстрації до ДНЗ або не знаю куди увійти

У випадку відсутності доступу до електронної реєстрації Вам необхідно перейти за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/login і ввести свої дані для входу (Логін і пароль).

Логін - це ваша електронна пошта, яку ви задавали у електронній заявці при реєстрації на сайті.

Пароль - це ваша комбінація, яку ви придумали при реєстрації заявки.


4. Як відновити дані для входу на сайт для перегляду заявки на дитину.

Для цього перейдіть за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-pas... . У полі "Запит на скидання пароля" введіть свою електронну пошту, яку ви вказували при реєстрації на сайті https://edu.smart.lviv.ua , опісля, натисніть кнопку "Send". Якщо у виникає помилки при скиданні паролю, то напишіть нам листа з даним проханням про відновлення доступу, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.


5. Я зареєстрований/а у системі , але моєї заявки немає.

У даному випадку напишіть нам листа з даним проханням, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.


6. У мене немає індивідуального коду моєї заявки.

У новій системі немає повідомлень, прийнято, на розгляді, відхилено, чи індивідуальних кодів. У ній є лише положення і усього місць. Якщо ваше положення входить в загальну кількість місць - значить ви проходите. Тобто, якщо ваше положення 5 - а загальна к-сть місць 30 - значить проходите, а якщо ваше положення 31 - не проходите.


7. В особистому кабінеті є моя заявка, проте, в мене раніше була заявка у старій системі. Я хочу їх об’єднати .

Якщо ваша заявка була сформована впродовж 2013-2016 років на сайті misto.lvivedu.com дату реєстрації буде перенесено до нової заявки у новій системі в останній декаді січня 2018 року. Писати окремо додаткове повідомлення з просьбою про зміну дати реєстрації на пошту support@smart.lviv.ua немає необхідності, оскільки це відбуватиметься у автоматичному режимі.


8. Що таке "положення у черзі " в Особистому кабінеті?

Це порядковий номер вашої заявки для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


9. Що таке " усього місць " в Особистому кабінеті?

Це загальна кількість дітей, що будуть прийняті для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


10. Моє положення у черзі опускається/піднімається вгору, в чому причина?

Ваша заявка може змінювати положення у таких випадках:

- додались у чергу діти з пільгами (вони можуть займати лише 20% від кількості дітей у групі)

- інші батьки перенесли заявку у обраний вами ДНЗ де дата реєстрації вища за вашу(тут Ваше положення у черзі може піднятись або опуститись)

-при реєстрації 02.01.2018 дітей народжених у 2017 році незначна кількість батьків помилялись у внесенні даних про дату народження дитини на сайті, і саме тому після виправлення даних помилок адміністратором сайту, на підставі звернення таких батьків, дана заявка набувала статусу коректності, після чого дана заявка потрапляла у певну вікову групу, опираючись на дату реєстрації, чим спричиняла зміну положення інших заявок.


11. Як працює алгоритм формування положення у черзі?

Основою вашого положення у черзі є дата реєстрації. Алгоритм програми в режимі онлайн формує списки дітей для кожної вікової групи, кожного ДНЗ опираючись лише на дату реєстрації та пільги.

Важливим елементом роботи системи є те, що при редагуванні заявки дата реєстрації не змінюється . Саме тому батьки мають змогу до остаточної дати формування списків змінювати в заявці бажані ДНЗ необмежену кількість раз .

Дата формування списків з 11 травня, коли дитина йтиме в садок


12. Як мені дізнатись чи моя дитина зарахована чи ні ?

Ви будете оповіщені про зарахування смс-повідомленням на номер телефону, вказаний при реєстрації дитини на сайті https://edu.smart.lviv.ua


13. Що робити , коли прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована до садочку?

У смс-повідомленні буде вказаний номер ДНЗ у який зараховано вашу дитину. Упродовж 30 робочих днів Вам необхідно звернутись у даний ДНЗ.


14. Що робити, коли мені не прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована у садочок ?

У такому випадку Вам необхідно після 15 червня, особисто звернутись до керівника закладу який на той період матиме списки для зарахування дітей. У разі відсутності вашої дитини у списку зарахованих, заявка вашої дитини у системі сайту https://edu.smart.lviv.ua переносить на наступний навчальний рік автоматично, або дану корекцію ви можете здійснити самостійно в особистому кабінеті, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки)


15. У мене є підозра про маніпуляцію ( несанкціонована реєстрація дитини ) зі сторони завідувача ДНЗ .

Якщо у Вас є підозра на маніпуляції (дитина потрапила у садочок без попередньої реєстрації або заявка точно була нижче по списку по даті реєстрації ) - Ви зможете подати звернення на електронну пошту support@smart.lviv.ua і ми детально розглянемо даний запит, або звернутись безпосередньо в Управління освіти ДГП ЛМР (пл.Ринок 9)


16. “Діти, що народились поточного року не можуть бути зареєстровані у системі” - що це означає?

Згідно Положення Управління освіти, батьки мають змогу зареєструвати дитину наступного року, після народження дитини. Тобто, якщо дитина народилась о 2017 році, то подати заявку на дитину батьки зможуть лише в перший робочий день наступного року з 9:00.


17. Навпроти “Положення” нічого не написано

Це причина того, що Вашій дитині на день зарахування (01.09) не буде ще повних ДВОХ років (або ж більше 7 повних років). У даному випадку Ви можете змінити рік зарахування на інший рік в особистому кабінеті сайту https://edu.smart.lviv.ua, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки) . У іншому випадку можливо ви вказали невірно дату народження дитини. Дану корекцію можемо зробити лише ми. У даному випадку напишіть нам листа з проханням про зміну дати народження, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.

18. Підкажіть як відновити доступ до свого акаунту, якщо при реєстрації вказувала пошту, яка зараз заборонена(мейл.ру)?

У даному випадку напишіть нам листа з даним проханням про відновлення доступу, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.