Важлива інформація для батьків.


Важлива інформація для батьків.



ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРАВИЛА
про порядок набору, обліку та забезпечення прозорості у зарахуванні дітей до закладів дошкільної освіти м. Львова"

Для перегляду положення натисніть тут


До уваги батьків, педагогів закладів дошкільної освіти, громади м.Львова

Упродовж серпня-жовтня 2018 року при управлінні освіти ДГП ЛМР працювала робоча група щодо вдосконалення Положення про електронну реєстрацію дітей до закладів дошкільної освіти м.Львова, до складу якої входили працівники управління освіти, юридичного департаменту, громадські діячі, представники депутатського корпусу.

Із 6 до 15 листопада 2018 року триватиме обговорення запропонованого Проекту нової редакції Положення та Правил про порядок набору, обліку та забезпечення прозорості у зарахуванні дітей до закладів дошкільної освіти м. Львова.

Нова редакція Положення розміщена на сайті управління освіти, НМЦО м.Львова за адресами: http://www.osvitalviv.com.ua, http://nmco.osvitalviv.com.ua, www.edu.smart.lviv.ua, освітня інформаційна система у фейсбуці Lviv Smart City

Усі пропозиції, рекомендації, зауваження просимо надсилати на електронну скриньку:

уo.zdo.lviv@ukr.net

до 15 листопада 2018 року.

Для перегляду НОВОГО ПОЛОЖЕННЯ натисніть тут



До уваги батьків, діти яких не потрапили до дитячих садків м.Львова у 2018 році!


Управління освіти ДГП ЛМР повідомляє, що за результатами додаткового зарахування дітей у листопаді 2018 року до дитячих садків м.Львова ще залишились вільні місця. Бажаючі мають можливість перереєструвати дітей у ті ЗДО, де є вільні місця до 28.12.2018 року.

Інформація про вільні місця у дитячих садках м.Львова розміщена на сайті: https://edu.smart.lviv.ua ( розділ інструкція).

Зарахування відбудеться 29.12.2018 року відповідно до електронної черги.

Опубліковано : 05.12.2018

Для перегляду вільних місць натисніть тут


Управління освіти ДГП ЛМР повідомляє, що за результатами моніторингу відвідуваності дітей у дитячих садках м.Львова 22.11.2018 року буде здійснено добір дітей у вже функціонуючі групи.

Інформація про вільні місця у дитячих садках м.Львова розміщена на сайті: https://edu.smart.lviv.ua ( розділ інструкція).

Зарахування відбудеться 22.11.2018 року відповідно до електронної черги. Бажаючі мають можливість перереєструвати дітей у ті ЗДО, де є вільні місця до 21.11.2018 року.

Опубліковано : 10.11.2018


Списки вільних місць по кожному ДНЗ станом на 12.11.2018р. на зарахування 21.11.2018р.

Для перегляду вільних місць натисніть тут


Списки вільних місць по кожному ДНЗ у третій хвилі зарахування на 2018 рік станом на 01.10.2018

Для перегляду вільних місць натисніть тут


Списки вільних місць по кожному ДНЗ у другій хвилі зарахування на 2018 рік станом на 25.07.2018

Для перегляду вільних місць натисніть тут


Інформація по другій хвилі зарахування


2018 рік поділений на 2 хвилі зарахування.


Перша хвиля зарахування дітей уже відбулась з 11.05.2018 по 23.07.2018

Друга хвиля зарахування відбуватиметься в останній декаді серпня(з 21.08.2018 по 01.09.2018).


З 23.07.2018 по 20.08.2018р. - буде відкритий доступ до редагування заявки

Звідки мали взятись вільні місця для другої хвилі зарахування ?

Якщо батьки дітей, яких було зараховано у першій хвилі, не подали документи вчасно, або відмовились відвідувати зарахований для дитини ДНЗ, то дане місце у садку звільняється.

А також, у деяких ДНЗ відкриваються додаткові групи, за рахунок вивільнення логопедичних груп.

На сьогоднішній день ваше положення уже є оновлене. Електронні заявки дітей які були зараховані у першій хвилі вилучено до архіву системи.

Кількість вільних місць на зарахування у другій хвилі теж оновлено у полі "Усього місць"


Як розрахувати самостійно, чи я потраплю в обраний мною садок на дозарахування у другій хвилі?

Поле "Положення" - вказує на місце черзі.

Поле "Усього місць" - вказує на максимальну кількість прийняття даним ДНЗ дітей у певну групу.

У новій системі немає повідомлень, прийнято, на розгляді, відхилено, чи індивідуальних кодів. У ній є лише положення і усього місць. Якщо ваше положення входить в загальну кількість місць - значить ви проходите.


Ілюстрація розрахунку проходження

Наприклад: Ваше "Положення" - 5. "Усього місць" - 20.

Поле "Усього місць" яке у нашому випадку має кількість 20, ще не включає у себе пільговиків 20%. (20% пільговиків з 20 дітей це є 4 дитини)

Тобто, загальна кількість місць прийняття даним ДНЗ буде 16 дітей із загальної черги + 4 пільговиків.

Тобто, якщо ваше положення 5 - а загальна к-сть місць 20(вклчаючи пільговиків загальна кількість місць 16) - значить проходите, а якщо ваше положення 17 - уже не проходите.

Після початку зарахування у полі "Статус" - міститиметься інформація у який саме ДНЗ вас зараховано


Як відредагувати заявку ? Хочу внести у неї зміни .

Якщо ви бажаєте внести зміни у заявку, ви можете скористатись функцією редагування (“олівець” збоку біля заявки) - тобто виправити рік зарахування, додати ще 1 ДНЗ, змінити ДНЗ або його пріоритетність, додати пільгу за її наявності.

Якщо ви бажаєте додати ще 2 ДНЗ, то нової заявки створювати не потрібно, а потрібно відредагувати поточну і у розділі ДНЗ додати їх. Дата реєстрації буде для всіх 3-ох ДНЗ однакова і не змінна.

Де знаходиться функція редагування (олівець) - ссилка на ілюстрацію - натисніть тутhttp://prntscr.com/dww4lq


Друга хвиля зарахування відбудеться у останній декаді серпня з 21.08.2018. Опісля, в полі "Статус буде інформування, в який саме садок вас зараховано"

Зарахування у другій хвилі відбуватиметься лише по першо-пріоритетному садку.

Зверніть увагу. До моменту самого зарахування, ваше положення може змінюватись. Оскільки, кожен батько має право і можливість коригувати власну заявку: змінювати ДНЗ, міняти їх пріоритетність до початку самого зарахування. Відповідно, якщо інший батько перенесе свою заявку у ваше ДНЗ, де його дата реєстрації буде вища за вашу, ви станете нижче від нього !!!!



Питання-відповіді

1. За яких умов можна потрапити у ДНЗ

У садок можна потрапити за наступних умов :

- Наявність електронної реєстрації та заявки на сайті http://edu.smart.lviv.ua

- Високе положення в черзі (щоб воно входило в загальну кількість місць)

- Наявність вільних місць у ДНЗ

2. Чи буде відбуватись набір груп (група раннього віку, молодша, середня, старша) у певний садок на 2019-2020 роки.

За інформацією щодо набору груп і їх кількості на 2019-2020 роки зверніться до завідувача ДНЗ. На даний момент відбувається набір дітей на 2018 рік. З даними групами та їх кількостями на 2018 рік, ви можете ознайомитись самостійно на сайті https://edu.smart.lviv.ua/ . Віднайшовши відповідний район і потрібний вам ДНЗ, нижче знаходиться кнопка "Детальніше". У даному розділі ви знайдете набори груп та їх кількості на 2018 рік.

Кількість місць в ДНЗ на 2019 рік з'явиться на сайті в грудні 2018 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 2 роки неможливо)

Кількість місць в ДНЗ на 2020 рік з'явиться на сайті в грудні 2019 року, оскільки це залежить від кількості дітей які вибувають із старшої групи.(Тому прогнозувати за 3 роки неможливо)


3. Я не маю доступу до особистого кабінету електронної реєстрації до ДНЗ або не знаю куди увійти

У випадку відсутності доступу до електронної реєстрації Вам необхідно перейти за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/login і ввести свої дані для входу (Логін і пароль).

Логін - це ваша електронна пошта, яку ви задавали у електронній заявці при реєстрації на сайті.

Пароль - це ваша комбінація, яку ви придумали при реєстрації заявки.


4. Як відновити дані для входу на сайт для перегляду заявки на дитину.

Для цього перейдіть за посиланням https://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-pas... . У полі "Запит на скидання пароля" введіть свою електронну пошту, яку ви вказували при реєстрації на сайті https://edu.smart.lviv.ua , опісля, натисніть кнопку "Send". Якщо у виникає помилки при скиданні паролю, то напишіть нам листа з даним проханням про відновлення доступу, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.


5. Я зареєстрований/а у системі , але моєї заявки немає.

У даному випадку напишіть нам листа з даним проханням, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.


6. У мене немає індивідуального коду моєї заявки.

У новій системі немає повідомлень, прийнято, на розгляді, відхилено, чи індивідуальних кодів. У ній є лише положення і усього місць. Якщо ваше положення входить в загальну кількість місць - значить ви проходите. Тобто, якщо ваше положення 5 - а загальна к-сть місць 30 - значить проходите, а якщо ваше положення 31 - не проходите.


7. В особистому кабінеті є моя заявка, проте, в мене раніше була заявка у старій системі. Я хочу їх об’єднати .

Якщо ваша заявка була сформована впродовж 2013-2016 років на сайті misto.lvivedu.com дату реєстрації буде перенесено до нової заявки у новій системі в останній декаді січня 2018 року. Писати окремо додаткове повідомлення з просьбою про зміну дати реєстрації на пошту support@smart.lviv.ua немає необхідності, оскільки це відбуватиметься у автоматичному режимі.


8. Що таке "положення у черзі " в Особистому кабінеті?

Це порядковий номер вашої заявки для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


9. Що таке " усього місць " в Особистому кабінеті?

Це загальна кількість дітей, що будуть прийняті для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ на конкретний рік зарахування


10. Моє положення у черзі опускається/піднімається вгору, в чому причина?

Ваша заявка може змінювати положення у таких випадках:

- додались у чергу діти з пільгами (вони можуть займати лише 20% від кількості дітей у групі)

- інші батьки перенесли заявку у обраний вами ДНЗ де дата реєстрації вища за вашу(тут Ваше положення у черзі може піднятись або опуститись)

-при реєстрації 02.01.2018 дітей народжених у 2017 році незначна кількість батьків помилялись у внесенні даних про дату народження дитини на сайті, і саме тому після виправлення даних помилок адміністратором сайту, на підставі звернення таких батьків, дана заявка набувала статусу коректності, після чого дана заявка потрапляла у певну вікову групу, опираючись на дату реєстрації, чим спричиняла зміну положення інших заявок.


11. Як працює алгоритм формування положення у черзі?

Основою вашого положення у черзі є дата реєстрації. Алгоритм програми в режимі онлайн формує списки дітей для кожної вікової групи, кожного ДНЗ опираючись лише на дату реєстрації та пільги.

Важливим елементом роботи системи є те, що при редагуванні заявки дата реєстрації не змінюється . Саме тому батьки мають змогу до остаточної дати формування списків змінювати в заявці бажані ДНЗ необмежену кількість раз .

Дата формування списків з 11 травня, коли дитина йтиме в садок


12. Як мені дізнатись чи моя дитина зарахована чи ні ?

Ви будете оповіщені про зарахування смс-повідомленням на номер телефону, вказаний при реєстрації дитини на сайті https://edu.smart.lviv.ua


13. Що робити , коли прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована до садочку?

У смс-повідомленні буде вказаний номер ДНЗ у який зараховано вашу дитину. Упродовж 30 робочих днів Вам необхідно звернутись у даний ДНЗ.


14. Що робити, коли мені не прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована у садочок ?

У такому випадку Вам необхідно після 15 червня, особисто звернутись до керівника закладу який на той період матиме списки для зарахування дітей. У разі відсутності вашої дитини у списку зарахованих, заявка вашої дитини у системі сайту https://edu.smart.lviv.ua переносить на наступний навчальний рік автоматично, або дану корекцію ви можете здійснити самостійно в особистому кабінеті, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки)


15. У мене є підозра про маніпуляцію ( несанкціонована реєстрація дитини ) зі сторони завідувача ДНЗ .

Якщо у Вас є підозра на маніпуляції (дитина потрапила у садочок без попередньої реєстрації або заявка точно була нижче по списку по даті реєстрації ) - Ви зможете подати звернення на електронну пошту support@smart.lviv.ua і ми детально розглянемо даний запит, або звернутись безпосередньо в Управління освіти ДГП ЛМР (пл.Ринок 9)


16. “Діти, що народились поточного року не можуть бути зареєстровані у системі” - що це означає?

Згідно Положення Управління освіти, батьки мають змогу зареєструвати дитину наступного року, після народження дитини. Тобто, якщо дитина народилась о 2017 році, то подати заявку на дитину батьки зможуть лише в перший робочий день наступного року з 9:00.


17. Навпроти “Положення” нічого не написано

Це причина того, що Вашій дитині на день зарахування (01.09) не буде ще повних ДВОХ років (або ж більше 7 повних років). У даному випадку Ви можете змінити рік зарахування на інший рік в особистому кабінеті сайту https://edu.smart.lviv.ua, скориставшись функцією редагування (олівець справа від заявки) . У іншому випадку можливо ви вказали невірно дату народження дитини. Дану корекцію можемо зробити лише ми. У даному випадку напишіть нам листа з проханням про зміну дати народження, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.

18. Підкажіть як відновити доступ до свого акаунту, якщо при реєстрації вказувала пошту, яка зараз заборонена(мейл.ру)?

У даному випадку напишіть нам листа з даним проханням про відновлення доступу, на пошту support@smart.lviv.ua , і прикріпіть до даного повідомлення копію свідоцтва про народження дитини. Впродовж 48 робочих годин вам буде надана відповідь.