Важлива інформація


Важлива інформація

Переглянути оновлене положення - натисніть тут


На момент зарахування до 11.05 ваші положення були зняті, і зафіксовані як остаточні. Положення щодо черги які ви зараз бачите - це додані заявки на дітей які не були автоматично перенесені з старої системи у нову і система їх перерахувала сформувавши нові положення. На них на даний момент не орієнтуйтесь.


Затримка відновлення редагування заявки на 2018 рік повязана з зарахування дітей у ДНЗ. Допоки усі діти не будуть проінформовані і зараховані до ДНЗ на 2017 рік, доступ до редагування заявки на 2018 не буде відновлений. Очікуйте з дня на день відновлення доступу до редагування вашої заявки на 2018 рік.
Приносим вибачення за складені незручності.


Не прихід повідомлення про зарахування має під собою 2 причини:

- даний ДНЗ ще не докінця опрацьовано, очікуйте найближчим часом на повідомлення.

- ваше положення не було прохідним саме тому ви не отримали даного повідомлення про зарахування, відповідно цьогоріч ви не потрапляєте. Оскільки наявність самої заявки у новій системі на дитину - не дає гарантії потрапляння у садок.

Слово "Положення" - вказує на місце черзі.

У новій системі немає повідомлень, прийнято, на розгляді, відхилено, чи індивідуальних кодів. У ній є лише положення і усього місць. Якщо ваше положення входить в загальну кількість місць - значить ви проходите. Тобто якщо ваше положення 5 - а загальна к-сть місь 30 - значить проходите, а якщо ваше положення 31 - не проходите.

У садок можна потрапити за наступних умов :

- Наявність електронної реєстрації та заявки на сайті http://edu.smart.lviv.ua (це у вас є)

- Високе положення в черзі (нам цього не відомо яке воно у вас)

- Наявність вільних місць у ДНЗ (нам цього не відомо)

Після опрацювання ДНЗ, списки зарахованих дітей передаються завідувачеві садка. Уточніть у нього вашу присутність в списках.




Списки опрацьованості ДНЗ на 2017/2018 навчальні роки

Галицький район (завершено)

ДНЗ № 21

ДНЗ № 25

ДНЗ № 29

ДНЗ № 32

ДНЗ № 38

ДНЗ № 41

ДНЗ № 43

ДНЗ № 109


Залізничний район (завершено)

ДНЗ № 1

ДНЗ № 2

ДНЗ № 6

ДНЗ № 23

ДНЗ № 26

ДНЗ № 30

ДНЗ № 51

ДНЗ № 75

ДНЗ № 86

ДНЗ № 114

ДНЗ № 127

ДНЗ № 136

ДНЗ № 139

ДНЗ № 160

ДНЗ № 166

ДНЗ № 168

ДНЗ № 180

ДНЗ «Казка» (відкладено)

НВК с-ш «Один, два, три»

НВК с-ш «Арніка»


Личаківський район (завершено)

ДНЗ № 7

ДНЗ № 9

ДНЗ № 12

ДНЗ № 14

ДНЗ № 45

ДНЗ № 52 (відкладено)

ДНЗ № 67

ДНЗ № 71

ДНЗ № 88

ДНЗ № 89

ДНЗ № 92

ДНЗ № 105

ДНЗ № 132

ДНЗ № 149

ДНЗ № 156

ДНЗ «Барвінок»

ДНЗ «Веселка»

НВК с-ш «Дзвіночок»

НВК ш-с «Провесінь»


Сихівський район (завершено)

ДНЗ № 17

ДНЗ № 35

ДНЗ № 40

ДНЗ № 44

ДНЗ № 70

ДНЗ № 78

ДНЗ № 118

ДНЗ № 130

ДНЗ № 169

ДНЗ № 170

ДНЗ № 175

ДНЗ № 176

ДНЗ № 179

ДНЗ № 181

ДНЗ № 183

НВК ш-с «Софія»


Франківський район (завершено)

ДНЗ № 3

ДНЗ № 18

ДНЗ № 33

ДНЗ № 37

ДНЗ № 42

ДНЗ № 48

ДНЗ № 69

ДНЗ № 73

ДНЗ № 93

ДНЗ № 125

ДНЗ № 128

ДНЗ № 129

ДНЗ № 131

ДНЗ № 134

ДНЗ № 135

ДНЗ № 153

ДНЗ № 155

ДНЗ № 159

ДНЗ № 163

ДНЗ № 165

НВК «Малюк»


Шевченківський район (завершено)

ДНЗ № 14

ДНЗ № 31

ДНЗ № 55

ДНЗ № 57

ДНЗ № 94

ДНЗ № 95

ДНЗ № 96 (відкладено)

ДНЗ № 104

ДНЗ № 106

ДНЗ № 116

ДНЗ № 121

ДНЗ № 133

ДНЗ № 143

ДНЗ № 144

ДНЗ № 147

ДНЗ № 154

ДНЗ № 167

ДНЗ № 171

ДНЗ № 184 «Лісова казка» (відкладено)

ДНЗ № 187

НВК ш-с № 94

НВК с-ш «Школа №38»

НВК с-ш «Любисток»


Питання-відповіді

1. Я не маю доступу до особистого кабінету електронної реєстрації до ДНЗ .

У випадку відсутності доступу до електронної реєстрації, у Вас є два варіанти вирішення проблеми: якщо Ви впевнені, що зареєстровані у старій системі - відновити пароль за посиланням (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-password-reset) ; у іншому випадку Вам необхідно зареєструватись (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/signup) ; якщо Ви реєструвались у старій системі , але на сторінці відновлення паролю Ви отримали сповіщення, що такої електронної адреси немає у базі даних - відправте свої дані на електронну адресу - support@smart.lviv.ua


2. Я зареєстрований/а у системі , але моєї заявки немає.

При перенесені даних зі старої системи електронної реєстрації, частина заявок не була перенесена у зв'язку з невірно внесеними даними. Для початку, зареєструйтесь у системі та зареєструйте Вашу дитину. Після цього листа на електронну адресу - support@smart.lviv.ua, у такому випадку ваша заявка буде відновлена протягом двох днів (зі старою датою реєстрації).


3. В особистому кабінеті є моя заявка, проте в мене раніше була заявка у старій системі. Я хочу їх об’єднати .

Ваша заявка може бути відсутня у системі у зв’язку з такими факторами:

- невірно заповнені дані (серія, номер свідоцтва про народження)

- ви вже раніше були зараховані у інше ДНЗ

Якщо Ви бажаєте відновити заявку зі старою датою - відправте, будь ласка, відскановані копії (або фотографії) свідоцтва про народження дитини та свого паспорта і Вашу заявку знайдуть та відновлять протягом 2 днів.


4. Що таке "положення у черзі " в Особистому кабінеті?

Це порядковий номер вашої заявки для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ


5. Що таке " усього місць " в Особистому кабінеті?

Це загальна кількість дітей, що будуть прийняті для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ


6. Моє положення у черзі опускається/піднімається вгору, в чому причина?

Ваша заявка може змінювати положення у таких випадках:

- додались у чергу діти з пільгами (вони можуть займати лише 20% від кількості дітей у групі)

- інші батьки перенесли заявку у обраний вами ДНЗ де дата реєстрації вища за вашу(тут Ваше положення у черзі може піднятись або опуститись)

Публікувати списки ми не можемо, згідно положення Управління освіти, проте Ви зможете ознайомитись зі списками вживу в Управлінні освіти.


7. Як працює алгоритм формування положення у черзі?

Основою вашого положення у черзі є дата реєстрації. Алгоритм програми в режимі онлайн формує списки дітей для кожної вікової групи, кожного ДНЗ опираючись лише на дату реєстрації та пільги.

Важливим елементом роботи системи є те, що при редагуванні заявки дата реєстрації не змінюється . Саме тому батьки мають змогу до остаточної дати формування списків змінювати в заявці бажані ДНЗ необмежену кількість раз .


8. Коли будуть відкриті нові садочки ?

У 2016 році відкривається ДНЗ номер 17, 168 та ДНВК номер 38 , Ви маєте змогу подати заявку на ці ДНЗ вже з 15 серпня 2016 року ( зі збереженням старої дати реєстрації) відкриття садочків планується на жовтень - листопад 2016 року при формуванні списків ви будете повідомленні про результат через електронну пошту.


9. Як мені дізнатись чи моя дитина зарахована чи ні ?

Ви будете оповіщені про результат формування списків через електронну пошту


10. Що робити , коли прийшло сповіщення про те , що моя дитина зарахована до садочку?

У листі-підтвердженні буде вказаний перелік документів , який Вам потрібно передати у ДНЗ. Серед них: свідоцтво про народження, Ваш паспорт, заява та медична довідка. З цими документами Вам потрібно буде з'явитися у ДНЗ


11. Що робити, коли мені прийшло сповіщення про те , що моя дитина не зарахована у садочку ?

У такому випадку Вам прийде сповіщення на електронну адресу . Ви зможете деактивувати вашу заявку, якщо не бажаєте надалі перебувати у черзі або перевести заявку на наступний рік . Якщо система не отримує від Вас відповіді протягом десяти днів, тоді заявка автоматично переведеться на наступний рік . В подальшому , при бажанні , Ви зможете деактивувати заявку в особистому кабінеті


12. У мене є підозра про маніпуляцію ( несанкціонована реєстрація дитини ) зі сторони завідувача ДНЗ .

Якщо у Вас є підозра на маніпуляції (дитина потрапила у садочок без попередньої реєстрації або заявка точно була нижче по списку по даті реєстрації ) - Ви зможете подати звернення на електронну пошту support@smart.lviv.ua і ми детально розглянемо даний запит


13. Я втратила/в доступ до системи електронної реєстрації ( втрачений пароль або доступ до електронної пошти )

Якщо Ви втратили пароль - скористайтесь функцією відновлення паролю (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-password-reset) . Якщо Ви забули свою електронну адресу або ж втратили до неї доступ - відправте відскановані копії ( або фотографії) свідоцтва про народження дитини та Ваші паспорту зі доступної електронної адреси на Службу підтримки support@smart.lviv.ua


14. “Діти, що народились поточного року не можуть бути зареєстровані у системі” - що це означає?

Згідно Положення Управління освіти, батьки мають змогу зареєструвати дитину наступного року, після народження дитини. Тобто, якщо дитина народилась о 2017 році, то подати заявку на дитну батьки зможуть лише з 1 січня 2018


15. Навпроти “Положення” нічого не написано

Це причина того, що Вашій дитині на день зарахування не буде ще 2 повних років (або ж більше 7 повних років). Ви можете лише зареєструвати дитину на інший рік.


16. На місці "Вікова група" нічого не пише.

Це причина того, що Вашій дитині на день зарахування не буде ще 2 повних років (або ж більше 7 повних років). Ви можете лише зареєструвати дитину на інший рік.


17. Мене зарахували в ДНЗ, яке було вказане як другий чи третій пріоритет. Хоча я проходив у ДНЗ, що вказане у першому пріоритеті. Чому?

Місткість ДНЗ розподілена нерівномірно і часто присутня ситуація, що у ДНЗ більше місць, ніж є попит. І навпаки. Саме для цього система налаштована по принципу заповнення груп. Якщо у вас така ситуація, то ви у ДНЗ, що вказане у другому чи третьому пріоритеті, було більше місць, ніж заявок, що вказали його у першому пріоритеті. Тому зарахували вас. Натомість у першому ДНЗ звільнилось місце для наступних по черзі. Вказуючи ДНЗ у будь-якому пріоритеті ви погодились на зарахування у будь-яке з них.

18. Але мені така ситуація не підходить. Можу змінити це?

Лише якщо у ДНЗ по першому вашому пріоритеті звільниться місце.